Online marketing in de nieuwe wereld: privacy, data en succes

Privacy, data en succes by Endeavour

Het verdwijnen van third party cookies en veranderende wet- en regelgeving hebben grote invloed op de manier waarop je als marketingafdeling met data om moet gaan. Door de maatschappelijke beweging naar meer privacy en bescherming van consumentengegevens, wordt het telkens moeilijk om te sturen op data. Tegelijkertijd verwacht de consument een naadloze klantervaring en daarvoor heb je juist weer die klantdata nodig. De personalistie-paradox. 

Samen met Endeavour hebben we met ondernemers het volgende besproken: 

  • Wat is de impact van deze veranderingen in de markt? 

  • Hoe kan je omgaan met deze personalisatie-paradox? 

  • Wat kan je als marketingmanager of online marketing specialist nu al doen om je hierop voor te bereiden? 

De data specialisten van Endeavour bespraken een aantal concrete strategieën bespreken, waaronder: 

  • Server side tracking 

  • 1st party data verzamelen 

  • Een nieuw fundament voor je online marketing 

TAPECC Haarlem

Branded content and identity design agency

https://www.tape.cc
Vorige
Vorige

GPTx 2.0

Volgende
Volgende

Waardecreatie met data & AI