Webby Talks: never niche enough trend explainer

by The Webby Awards

De Webby Talks-trend van dit jaar is Never Niche Enough: saddie baddies™, pothole protestors, and foraging fiends. Hoe jonge consumenten online communities opnieuw hebben gedefinieerd en waarom de toekomst van digitaal geworteld is in authenticiteit. 

Een reis naar de manieren waarop Gen Z traditionele community-platforms transformeert. Het gaat dan om o.a. nieuwe gemeenschappelijke digitale ruimtes bouwen, steeds innovatievere dingen in de Metaverse te creëren en te communiceren en hoe ze merken daar kunnen ontmoeten. 

Webby Talk Speaker: Emma Whitfield, Production & Experience Director. 

Als Production & Experience Director van The Webby Awards werkt Emma aan het creëren van een naadloze ervaring voor onze Webby-community en deelnemers. Ze is verantwoordelijk voor het produceren van alle evenementen die bijdragen aan de Webby-community-ervaring, waaronder: 5-Word Speech Day, Sunset Cocktails en The Webby Awards After Party. Voordat ze in 2015 bij het team kwam, liep Emma stage voor The Emmy Awards, Entertainment Tonight en The Lovie Awards. 

TAPECC Haarlem

Branded content and identity design agency

https://www.tape.cc
Vorige
Vorige

Eén taal voor alle digitale producten van NS

Volgende
Volgende

Meetup Campus Amsterdam