De inzet van machine learning en kunstmatige intelligentie

By Amazon & AWS

Machine Learning (ML) biedt je oneindig veel mogelijkheden om je bedrijf naar een next level te tillen. Zo kan het je helpen nauwkeurige voorspellingen te doen en diepere inzichten te krijgen op basis van bedrijfsgegevens. Of gepersonaliseerde aanbevelingen doen over specifieke target groups. Daarnaast kan het bijvoorbeeld frauduleuze online activiteiten registreren en zelfs de klanttevredenheid verhogen met een zelflerende conversational interface! Wanneer je machine learning op de juiste manier inzet, verlaagt het je operationele overhead en verbetert het gelijktijdig de klantervaring. Kortom; een innovatie die voordelen biedt op elk vlak. Wil je daar meer over weten? 

 Op donderdag 3 maart geeft AWS in samenwerking met Anchormen een presentatie over hoe de inzet van Machine Learning en Kunstmatige Intelligentie (AI) zowel Amazon als hun klanten geholpen heeft. Deze sessie wordt gehouden in de prachtige Koepel van Haarlem. 

TAPECC Haarlem

Branded content and identity design agency

https://www.tape.cc
Vorige
Vorige

Customer Centricity, de klant als financier

Volgende
Volgende

Van postzegels tot NFT